Uw MeDirect team wenst u een fijn Pasen toe. Gedurende deze periode passen wij onze uren aan.
Op 29, 30 maart en 1 april zal de bank gesloten zijn.
Gelieve te noteren dat onze lijnen druk bezet zijn door de lancering van de Staatsbon, wat resulteert in langere wachttijden.
Onze excuses voor het eventuele ongemak. Wij bedanken u vriendelijk voor uw geduld en uw begrip.
Op zoek naar
extra hulp?
Wij zijn er om u verder te helpen.
Vraag ons wat u wilt, en wij zoeken het antwoord. Of ga door onze FAQ, misschien vindt u er wel wat u zoekt.
Bel ons
(+32) 2 887 20 05
Maa – Vrij: 09:00 tot 20:00
Zat: 09:00 tot 14:00
Hier kan u ons vinden
Brussel
MeDirect Bank NV
Keizerinlaan 66 1000 Brussel
BE 0553.851.093
Stuur ons een bericht
Heeft u een klacht?
Contacteer ons rechtstreeks op [email protected] of vul bovenstaand formulier in.
Indien u het niet eens bent met onze voorgestelde oplossing, kunt u als particulier, contact opnemen met de Ombudsfin (ombudsman in financiële geschillen). Gelieve er rekening mee te houden dat u uw klacht eerst rechtstreeks bij MeDirect Bank indient, alvorens u zich tot de Ombudsfin wendt.
OMBUDSFIN – Ombudsman in financiële geschillen
Noordpoort II – Koning Albert II-laan 8, bus 2 – B-1000 Brussel
Telefoon : +32 2 545 77 70 Fax : +32 2 545 77 79
e-mail : [email protected] – web : www.ombudsfin.be
De ombudsman in financiële geschillen is een gekwalificeerde entiteit
Indien u niet tevreden bent met de behandeling van uw klacht, weet dan dat u uw geschil ook kunt proberen te beslechten op het Europees centrum voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie.
Bent u slachtoffer van fraude of phishing?
Klik hier en ontdek hoe u uw rekeningen kan blokkeren.