Officer – HR & Administration
HR & Administration Officer
Als HR & Administration officer behandel je alle administratieve aspecten die cruciaal zijn voor het runnen van het kantoor. Als lid van ons HR-team behandel je HR-gerelateerde taken en ben je verantwoordelijk voor alle bedrijfsevenementen en voor preventie binnen de bank. In jouw rol neem je actief deel aan geplande projecten en introduceer je frisse ideeën om onze organisatie vooruit te helpen.
Belgium * Full Time
Duties and responsibilities
HR
- Evaluatie van voorstellen voor wijzigingen in HR- en administratiegerelateerd beleid en procedures
- Preventieadviseur – verantwoordelijk zijn voor werknemerspreventie in coördinatie met de HR Senior Officer
- Onboarding-coördinatie in nauwe samenwerking met de HR Senior Officer, onboarding van nieuwkomers vanuit een IT/infrastructuurperspectief.
- Vragen van medewerkers beantwoorden
- Interne evenementen/geschenken voor de medewerkers beheren
- Coördinator wagenpark en mobiele telefoon bedrijf
- Administratieve en HR-taken opvolgen in samenwerking met de HR Senior Officer
- Interne communicatie beheren
Administration
- Algemene administratieve taken en projecten met betrekking tot het runnen en beheren van het kantoor in nauwe samenwerking met het management en het hele HR & Admin teamµ
- Alles met betrekking tot het kantoor beheren en ervoor zorgen dat het kantoor geschikt is voor het beoogde doel – zorgen voor aannemers, kantoorleveringen, routineonderhoud van het kantoor, enz.
- Contact onderhouden met het IT-ondersteuningsteam om IT-problemen op te lossen en wanneer er apparaten moeten worden besteld (inclusief laptops en externe apparaten indien nodig)
- Zorgen voor een warm welkom voor externe klanten en bezoekers
- De verwerking en betaling van facturen coördineren
- De frankering van de bank beheren door alle binnenkomende post te scannen en naar de juiste afdelingen te sturen, bankafschriften afdrukken en posten, alle aangetekende brieven beheren, enz.
- Andere taken die van tijd tot tijd kunnen worden bepaald door de Senior Manager – HR, de Chief Executive Officer en de Chief People Officer.
Required knowledge, skills and experience
- Bachelordiploma in HR, Admin of een andere relevante studie
- Aantoonbare werkervaring als HR & Admin Officer of in een vergelijkbare rol is een pluspunt
- Organisatorische vaardigheden
- Zelfstandig kunnen werken
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden – talenkennis vereist in het Engels, Nederlands en/of Frans