Uit veiligheidsoverwegingen worden uitgaande betalingen beperkt tot 50.000 EUR per dag. Deze limiet wordt elke werkdag om middernacht opnieuw op nul gezet. Overschrijvingen tussen uw MeDirect-rekeningen zijn niet beperkt. Als u een bedrag wil overboeken dat groter is dan € 50.000 in één dag, gelieve ons dan een beveiligd bericht te sturen en wij helpen u graag verder.
Uitgaande overschrijvingen beperkt zijn tot € 50.000 per werkdag per klant via uw persoonlijk platform en € 15.000 per werkdag via de mobiele applicatie. In dat geval geldt een tijdelijke limiet van € 5000 per werkdag gedurende de eerste 24 uur na de toevoeging. De limiet wordt elke werkdag om middernacht gereset.
Als het bedrag dat u wilt overmaken hoger is dan de maximaal toegestane limiet van € 50.000, kunt u de betaling in meerdere keren overmaken of ons uw verzoek sturen via een beveiligd bericht. Gelieve de onderstaande informatie te verstrekken, zodat wij de overschrijving namens u kunnen uitvoeren.
Bedrag
Rekeningnummer dat gedebiteerd moet worden
Valuta
Begunstigde (naam – voornaam)
IBAN-code van de begunstigde:
Adres van de begunstigde indien woonachtig buiten de SEPA-zone
Communicatie: (met een maximum van 35 tekens) of uw gewenste gestructureerde mededeling.